Fondazione Carlo Ferri Onlus. Prevenzione e diagnosi in campo oncologico. Monterotondo - Roma

La Fondazione Carlo Ferri svolge attività di prevenzione e di diagnosi precoce in campo oncologico. Studio e ricerca, in collaborazione con la Facoltà di Medicina dellUniversità degli Studi de LAquila.

OVERVIEW

The domain fondazioneferri.org currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have crawled twenty pages within the domain fondazioneferri.org and found one website linking to fondazioneferri.org. There are one contacts and addresses for fondazioneferri.org to help you contact them. The domain fondazioneferri.org has been on the internet for one thousand one hundred and ninety-two weeks, nine days, six hours, and fifty-seven minutes.
Aug 2001

FONDAZIONEFERRI.ORG TRAFFIC

The domain fondazioneferri.org has seen varying quantities of traffic through the year.
Traffic for fondazioneferri.org

Traffic ranking (by month) for fondazioneferri.org

Traffic ranking by day of the week for fondazioneferri.org

FONDAZIONEFERRI.ORG HISTORY

The domain fondazioneferri.org was started on on August 29, 2001. As of today, it is one thousand one hundred and ninety-two weeks, nine days, six hours, and fifty-seven minutes old.

AGE

LINKS TO FONDAZIONEFERRI.ORG

La quercia millenaria-tutela della maternità e della vita nascente - BENVENUTO

Se vuoi ricevere la nostra newsletter devi essere un utente registrato. La Quercia Millenaria dal 2005 si occupa di sostenere le coppie in gravidanza nei casi di diagnosi infausta. Grazie alla pluriennale esperienza come primo. I scrizione Anagrafe Regionale Onlus DRE Lazio n. Camera di Commercio di Roma con prot.

WHAT DOES FONDAZIONEFERRI.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fondazioneferri.org Mobile Screenshot of fondazioneferri.org Tablet Screenshot of fondazioneferri.org

FOSSATI ALDO

Fondazione FERRI Fondazione FERRI

Via Edmondo RIVA 40

Monterotondo, RM, 00015

FONDAZIONEFERRI.ORG SERVER

I observed that a single page on fondazioneferri.org took two thousand four hundred and ninety-one milliseconds to load. I could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider fondazioneferri.org not secure.
31.11.33.160

dns2.technorail.com
dns.technorail.com
dns3.arubadns.net
dns4.arubadns.cz

We identified that this website is using the Microsoft-IIS/8.5 server.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain fondazioneferri.org states the following, "Prevenzione e diagnosi in campo oncologico." I analyzed that the webpage also said " ONLUS, che da 30 anni svolge prevalentemente attività di." They also stated " Prevenzione e di diagnosi precoce in campo oncologico. Ed una connessa attività di. Grazie alla collaborazione con la. Facoltà di Medicina dell Università degli Studi de L Aquila. Recentemente è stato attivato un. Dotato di aggiornata ed adeguata strumentazione diagnostica, per la." The meta header had prevenzione as the first search term. This keyword was followed by diagnosi, tumori, and fondazione ferri which isn't as important as prevenzione.

SEE OTHER DOMAINS

Fondazione Alessandro Fersen

Fondazione Fiera Milano

Organismo di vigilanza Ex D. Resta in contatto con noi. Opere ex Amici di Miart. Conferma delle strategie e degli investimenti nel Piano industriale 2018-2020. Di sviluppo culturale e sociale.

Fondazione Filarete - Business accelerator for the development of biotechnology research

Business accelerator in biomaterials, healthcare and advanced technology. A network of skills that ensures an optimal transition from research to innovation. Qualifications and skills to support start-up development. A new antibiotic discovered by Naicons. X edition of Women and Technology Award Tecnovisionarie 2017. The call is opens for St.

Fondazione Filippetti

Una fondazione al servizio della comunità di Potenza Picena,. Un sostegno importante per il suo sviluppo. Ogni anno borse di studio a famiglie in condizioni economiche disagiate per proseguire gli studi. Assegnazione di orti urbani a singoli o nuclei familiari che intendano gestire uno spazio agricolo da coltivare. Un percorso fotografico per un recupero della memoria storica della Comunità di Potenza Picena.

FIRC - Fondazione Italiana per la Ricerca sul Cancro - AIRC

Fondazione Italiana per la Ricerca sul Cancro - AIRC. Sostieni il lavoro di tanti ricercatori che ogni giorno cercano di. AIUTACI A CANCELLARE IL CANCRO.